onsdag 10 februari 2010

gymnasieinformation till 8:or

Hej igen!

Nästa gång jag kommer till skolan är 17/2, då är det 2 saker som ska göras:

- Jag kommer att samla in alla gymnaseivalkvittenser (de lappar som
eleverna skriver ut och undertecknar vid gymnasievalet), dessa ska
9orna lämna till dig direkt efter de gjort valet, senast 15/2.

- Jag kommer att ge 8orna en första gymnaseiinfo - samt deras
föräldrar kl 17.00 på skolan (hoppas att det är OK att även 8ornas
föräldrar från Skarpnäcks Fria skola kommer då också)

Mitt schema för dagen onsdag 17 februari:

14.30 Tornadoskolan - administrativa sysslor t ex kvittensinsamling

15.00 Gymnasinfo 8or

15.45 Skarpnäcks Fria Skola - Gymasieinfo 8or

16.15 kvittensinsamling

17.00 Gymasieinfo 8orna föräldrar på Tornadoskola för båda skolornas
8ors föräldrar i en sal med smartboard. Skriv gärna nått om detta på
bloggen

Mvh
Lotta

1 kommentar:

  1. Jag bara testar att jag kan följa bloggen.
    /Martin M

    SvaraRadera