lördag 17 april 2010

v 15-16

Hej allihopa!

Den här veckan har vi haft intensiv tid för slöjd. Det har inneburit att schemat har kastats om en del och så kommer det att vara även nästa vecka. Jag har tyvärr haft tekniska problem med att lägga ut schemat för kommande vecka här på bloggen så jag skickar ut den på sköldpaddslistan istället.

Vi har nu dragit igång med vårens utvecklingssamtal, så se till att boka in en tid om ni inte har gjort det!

Ledsen att veckobrevet kom ut sent och är så kort, jag har varit sjuk större delen av veckan, influensa, det har varit svårt att hinna med allt och att få en ordentlig överblick över hur veckan varit. Hoppas ni har överseende med det.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bra nu och att krafterna kommit tillbaka. Jag undrade lite över att det inte kom något brev för förra vecka, är det du som har ansvar för sköldpaddornas veckobrev? Det gick bra ändå, det var rätt intensivt med läxläsning för både NO- So-prov och svenska redovisning under veckan men M hade koll på det efter måndan!

    SvaraRadera
  2. Tack Solveig! Jag mår bra nu men jag har haft otur, i slutet på förra veckan var jag sjuk, sen var jag tillbaka denna vecka, på måndagen bara för att vända och bli hemma igen fram till torsdagen. Jag och Henning brukar turas om med veckobreven.
    Hoppas nu att alla har fått schemat för nästa vecka på mail?

    SvaraRadera